Potrivit Interesting Engineering, pista pentru bicicliști este amplasată în mijlocul autostrăzii, între cele trei benzi de pe fiecare sens, iar panourile solare furnizează curent electric pentru sistemul de iluminat și pentru stațiile de încărcare pentru mașinile electrice.

Faptul că panourile solare sunt amplasate deasupra bicicliștilor, care merg pe bicicletă printr-un tunel cu bare de protecție laterale, înseamnă că aceștia sunt protejați atât de trafic, cât și de razele solare.

Astfel, oamenii pot călători în mod sustenabil și sigur între Daejong și Sejong fără a genera emisii.

La rândul lor, autoritățile olandeze au implementat panouri solare pe un traseu destinat bicicliștilor, pe o lungime de 70 de metri. Aceste panouri furnizează curent electric pentru sistemul de iluminat al autostrăzii. Acest proiect a costat 3,7 milioane de euro.

Cicliștii pot inspira emisii de la mașinile și camioanele care circulă pe autostradă, deși acest lucru se poate schimba pe măsură ce oamenii încep să adopte tot mai mult mașini electrice.

China este o altă țară care vrea să implementeze un kilometru de panouri solare de-a lungul unei autostrăzi de lângă Beijing, întrucât autoritățile vor să aibă o capacitate de energie solară de 1.300 GW până în 2050.