Electrive scrie că sistemul dezvoltat de cele trei companii va fi compatibil nu doar cu modele de vehicule pe baterii încă nelansate, ci și cu vehicule existente deja pe piață. Asta înseamnă că dacă deții în prezent o mașină electrică, nu vei fi nevoit să o schimbi pentru a beneficia de încărcarea inductivă.

În plus, cele trei companii din industria auto lucrează la standardizarea încărcării wireless, o mișcare similară cu cea inițiată anul trecut de către Siemens și Mahle.

CEO-ul și co-fondatorul Electreon, Oren Ezer, a declarat că „acest parteneriat va face încărcarea wireless accesibilă către mai mulți șoferi și va demonstra beneficiile multiple pe care aceasta le poate avea ca o soluție curată pentru încărcarea mașinilor pe baterii.”

Compania israeliană a demonstrat potențialul acestei tehnologii la sediul său, acolo unde a folosit un sistem de încărcare inductivă pentru a alimenta o Toyota RAV4 PHEV.

Anul trecut, am scris și despre faptul că Stellantis își testa propriul sistem de încărcare wireless pe un Fiat 500 electric.