Potrivit CNBC, noile camioane ale celor de la Volvo ar putea funcționa la o greutate maximă de 44 de tone.

Oficialii companiei au dezvăluit că autonomia lui FM va fi de maximum 380 km, iar FMX și FH vor avea 320, respectiv 300 km.

Producția inițială a acestor vehicule va avea loc la fabrica din Goteborg, însă începând cu anul viitor, fabrica din Gent, Belgia ar putea susține, de asemenea, o parte din producție.

Fabrica din Gent este locul unde sunt fabricate bateriile pentru noile FM, FMX și FH electrice.

Potrivit oficialilor Volvo Trucks, „compania produce în prezent, la nivel mondial, șase modele de camioane electrice.”

Președintele Volvo Trucks, Roger Alm, a declarat că „deja am vândut 1.000 de unități, deși producția abia a început.”

Tot el a adăugat că, până în 2050, „cel puțin 50% din vânzările de camioane la nivel global trebuie să provină de la modele electrice.”

Compania suedeză a anunțat în iunie faptul că a început testarea camioanelor alimentate cu hidrogen, care ar trebui să obțină autonomii de până la 1.000 de km, iar realimentarea lor va dura 15 minute.

Comercializarea acestei tehnologii ar putea începe „la finalul acestui deceniu.”