Potrivit Electrive, versiunile electrice ale lui Peugeot 308 și 308 SW vor primi, de asemenea, noul sistem de propulsie, care are un cuplu de 260 Nm.

Noul motor ar trebui să ofere o eficiență mai bună, iar consumul de energie al modelului e-208 ar trebui să fie de doar 12kW/100 km.

Datorită acestui lucru, Stellantis menționează că bateria de 50kWh va permite o autonomie aproximativă de 400 km, cu 38 km mai mult față de modelul precedent.

Compania a îmbunătățit autonomia vechiului model lansat în anul 2019 cu ajutorul unei actualizări de sistem, îmbunătățind astfel distanța parcursă cu o încărcare cu 22 de km.

Conectat la un încărcător de 100kW, Peugeot e-208 poate ajunge de la 20 la 80% în doar 25 de minute, potrivit oficialilor Stellantis.

Și DS 3 E-Tense va primi același sistem de propulsie în 2023, care va fi alimentat de o baterie mai mare de 54kWh, confirmată și pentru Peugeot e-308, ceea ce înseamnă că mașina ar putea atinge o autonomie de 400 km.

Oficialii Stellantis susțin că, în condiții de trafic urban, autonomia vehiculului poate ajunge la 500 km.

Mașina are aceleași abilități de încărcare precum Peugeot e-208 atunci când este conectată la o stație de încărcare de 100kW.