Potrivit Electrive, producția de serie la noua unitate ar trebui să înceapă în martie 2025 și va avea o capacitate anuală de 30GWh.

Panasonic va utiliza foițe de cupru reciclate începând cu 2024 la fabrica din Nevada a companiei, care este operată și de Tesla.

Audi și Volkswagen sunt alte două companii care lucrează împreună cu Redwood Materials pentru reciclarea bateriilor uzate de mașini electrice. Prin acest parteneriat, cele două companii germane vor să aibă un lanț de aprovizionare cu buclă închisă pentru baterii și să se asigure, în același timp, că mașinile lor electrice sunt mai sustenabile.

Kazuo Tadanobu, președintele și CEO-ul Panasonic Energy, a declarat că „reciclarea și localizarea lanțului de aprovizionare sunt esențiale pentru a exploata la maximum resursele naturale limitate.”

„Prin parteneriatul cu Redwood, Panasonic Energy va putea folosi materiale reciclate pentru bateriile destinate mașinilor electrice și va contribui la o economie circulară”, a adăugat acesta.

Pentru a asigura un flux stabil de aprovizionare cu materiale, Redwood nu va recicla doar baterii uzate de la mașini electrice, care încă sunt destul de rare pentru a stabiliza operațiunile companiei.

În schimb, compania va recicla și bateriile care se regăsesc în interiorul dispozitivelor electronice, iar dealership-urile Audi din SUA vor ajuta cu privire la aprovizionare și vor avea coșuri speciale unde oamenii își pot aduce dispozitivele pe baterii de care nu mai au nevoie.