Potrivit CleanTehnica, compania nu a oferit multe detalii legate de specificații, însă competitorii care au prezentat soluții similare au oferit cifre în comparație cu stațiile de încărcare din prezent..

Stațiile de încărcare oferite de XPeng, de exemplu, au o putere maximă de 480 kW și ar trebui să ofere viteze de până la patru ori mai mari decât stațiile de încărcare rapide disponibile în acest moment pe piață, respectiv de 12 ori mai mari decât stațiile de încărcare obișnuite.

Compania susține că vehiculele care vor suporta aceste viteze își vor putea încărca echivalentul a 200 de kilometri de autonomie în doar cinci minute, iar o încărcare de la 10-80% ar putea avea loc în 12 minute.

Dat fiind faptul că soluția oferită de NIO este cu 20 kW mai rapidă, stațiile de încărcare ale companiei ar trebui să fie cel puțin la fel de rapide.

Compania chineză oferă și stații de schimb pentru baterii, care sunt funcționale deja de câțiva ani și au ajuns la a treia generație.

Prima variantă a acestora permitea fiecărei stații să încarce până la cinci baterii o dată și suporta până la 120 de schimburi pe zi.

După ce a instalat 200 de astfel de stații, compania a anunțat cea de-a doua generații a acestor stații anul trecut, în luna aprilie.

Acestea pot încărca până la 13 baterii o dată și oferă până la 312 schimburi pe zi.

Cea de-a treia revizuire a stațiilor de schimb ar trebui să suporte mai multe baterii pentru încărcare și va avea un layout mai flexibil, însă acestea sunt singurele date furnizate până în prezent de NIO.

Până în prezent, 8.961 de baterii populează sistemele de încărcare oferite de NIO, iar compania dezvoltă o nouă tehnologie care să-i permită să stocheze mai multă energie pentru sistemele publice de electrificare locale.