Potrivit Electrive, fabrica ar urma să producă peste 100.000 de baterii pe an.

La început, angajații companiei germane vor produce manual bateriile timp de doi ani și jumătate, întrucât construcția fabricii de producție în masă va începe la jumătatea anului 2023 și va fi terminată la finalul lui 2024.

Oficialii companiei consideră că această mișcare este „orientată spre viitor” și au declarat că bateriile vor părăsi linia de asamblare începând cu 2025.

Producătorul german a instalat baterii pe autobuze în 2019, iar viitoarele camioane ar putea avea nevoie de până la șase module din bateriile montate pe vehiculele pilot pentru a avea o autonomie de 600-800 de kilometri.

De asemenea, începând cu 2026, MAN se așteaptă să ofere o autonomie de peste 1.100 de kilometri, grație noilor tehnologii ce ar putea fi disponibile în viitor.

Oficialii din Bavaria au promis că vor investi 30 de milioane de euro între 2023 și 2027 pentru cercetarea și dezvoltarea noilor tehnologii de baterii pentru vehiculele electrice.

Markus Wansch, președinte al Consiliului Muncii, a declarat că „faptul că am reușit să stabilim producția de serie a bateriilor la Nuremberg este o veste bună. Viitorul regiunii va fi un pilon al viitorului electromobilității.”