Potrivit Electrive, sistemul de propulsie este compus dintr-un motor electric de 100kW și o baterie de 50kWh care este oferită și pe alte modele din Grupul Stellantis.

Această combinație poate oferi o autonomie de aproximativ 360 km, iar vitezele de încărcare pot ajunge până la 11kW pe curent alterativ și până la 100kW pe curent continuu.

Vincent Cobée, brand chief la Citroën, a declarat că mașina a fost concepută după feedback-ul primit din partea clienților, iar el a declarat că „mulți clienți ne-au comunicat faptul că își doresc o alternativă accesibilă, responsabilă și elegantă la marea de SUV-uri și hatchback-uri oferite pe piață. Aceasta este interpretarea pe care noi am găsit-o - un vehicul care oferă confortul, tehnologia, siguranța și valoarea pe care ei o așteaptă de la Citroën cu beneficiul reducerii emisiilor la zero și putere electrică.”

Producătorul francez nu a dezvăluit încă prețul acestei mașini, însă ea ar putea fi mai scumpă decât ë-C4, care în România pornește de la puțin sub 42.000 de euro.