Potrivit Electrive, niciuna dintre companii nu a dezvăluit tehnologiile cu care Koenigsegg va contribui la viitorul model, întrucât producătorul suedez a fabricat doar mașini hibrid până în prezent ca alternativă de transport mai sustenabilă.

Constructorul suedez de automobile sport Koenigsegg a prezentat la începutul acestui an un motor electric radial cu o greutate de 30 de kilograme, care poate livra o putere de până la 250 kW și un cuplu de 600 Nm.

Compania suedeză a dezvoltat acest motor pentru Gemera, viitoarea sa mașină sport și încă nu este clar dacă acest motor va fi folosit și pentru Lightyear 2, modelul de masă care ar putea porni de la 30.000 de euro.

Producția noului model al celor de la Lightyear ar putea începe în anul 2024 sau 2025.

Lightyear ar putea livra primele unități ale modelului Lightyear 0, prima mașină electrică a companiei alimentată de panouri solare, începând cu luna noiembrie a anului acesta.

Lex Hoefsloot, CEO și co-fondator al Lightyear, a declarat că „Koenigsegg este printre cele mai bune companii când vine vorba de mașini sport foarte performante. Le-am admirat întotdeauna combinația între performanță, design și tehnologie sustenabilă - acest parteneriat arată faptul că suntem pe calea cea bună.”

Christian vom Koenigsegg, CEO și fondator al Koenigsegg, a adăugat faptul că „industria auto trece printr-o perioadă de tranziție către combustibili și tehnologii sustenabile. Lex și echipa sa au dezvoltat tehnologii transformatoare, iar parteneriatul cu Lightyear va însemna că produsele noastre vor rămâne printre cele mai avansate, iar acestea sunt vești bune pentru clienții noștri.”