ESG Today scrie că oficialii companiei au anunțat și care va fi primul client care va beneficia de noua tehnologie, adică HIF Global.

Industria aviației, care este responsabilă de 2-3% din emisiile de carbon la nivel global, are nevoie de SAF, dar și de alte tipuri de combustibili sau de soluții de stocare a energiei, pentru decarbonizare. Oficialii UE și-au prezentat poziția recent în acest sens, și au cerut implementarea unei cote de minimum 70% SAF în aeroporturile Uniunii Europene până la jumătatea secolului.

Lucian Boldea, președinte și CEO al Honeywell Performance Materials and Technologies, a declarat că „Honeywell știe că pentru decarbonizarea pe termen lung a industriei aviatice, este esențial să avem noi forme de combustibil. Abilitatea de a utiliza CO2-ul disponibil în cantități mari pentru a produce SAF este o oportunitate care poate transforma această piață.”

Oficialii Honeywell au explicat că, prin comparație cu kerosenul, versiunea lor de SAF poate reduce emisiile cu 88% și în plus, poate fi implementată fără a schimba infrastructura sau motoarele avioanelor.