Reuters scrie că falimentul Volta Trucks este un efect al bulgărelui de zăpadă, care a început în august, când Proterra, unul dintre cei mai importanți furnizori ai companiei, specializat în livrarea componentelor esențiale, a declarat la rândul său faliment. În plus, nici furnizorul de baterii al companiei nu a mai fost sigur că poate continua livrările, lucru care a făcut ca activitatea Volta să nu mai poată continua.

Cu o finanțare asigurată de 300 de milioane de euro și comenzi pentru 5.000 de camioane, oficialii Volta au declarat că „acest deznodământ nu a fost primit ușor și suntem conștienți de impactul pe care îl va avea asupra forței de muncă dedicate a companiei.”

Volta a ales chiar și o fabrică în Austria unde urma să producă mai multe camioane electrice, iar compania urma să se concentreze pe producția în masă, dacă falimentul nu ar fi avut loc.

VanMoof este un alt startup specializat în mobilitate sustenabilă, focusat pe producția de biciclete electrice, care a fost forțat să declare falimentul în urmă cu câteva luni. Totuși, soarta acestei companii a fost întoarsă de Lavoie, subsidiara specializată în trotinete electrice a companiei de Formula 1 McLaren Applied, care a stabilizat operațiunile cu noi fonduri.

Sursă foto: Volta