Airvolt DOOH, o companie fondată în România, a fost finanțată în cadrul acceleratorului Consiliului European (EIC).
Echipa startup-ului și-a luat angajamentul de a aduce o schimbare semnificativă în lupta împotriva poluării aerului, cu impact direct asupra sănătății și calității vieții în comunitățile noastre.
Calitatea aerului este o preocupare globală, cu repercusiuni semnificative asupra sănătății umane. Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), aproape toată populația mondială respiră un aer care depășește limitele recomandate, conținând nivele ridicate de poluare cu particule fine (PM2.5), dioxid de azot (NO2), ozon (O3), bioxid de sulf (SO2), monoxid de carbon (CO) și oxizi de azot (NO).
Expunerea permanentă la aer contaminat poate duce la boli grave, precum accident vascular cerebral, cancer pulmonar, pneumonie, boli cardiace ischemice, boală pulmonară obstructivă cronică și altele. Durata de viață scade cu peste 4 ani în orașele puternic poluate, iar 7 milioane de decese premature anuale la nivel mondial sunt atribuite poluării aerului.
Un pas uriaș către orașe sănătoase
Airvolt DOOH se află în centrul eforturilor de a aduce o soluție eficientă și accesibilă pentru monitorizarea și îmbunătățirea calității aerului în orașele noastre.
Compania se pregătește să primească prima tranșă de finanțare de la Acceleratorul Consiliului European pentru Inovație (EIC), un pas important către transformarea inițiativelor sale în realitate.
"Am făcut progrese din toamna anului trecut până acum, în pofida tuturor obstacolelor întâlnite într-un start-up care produce hardware, mai ales unul pornit din România. Însă constat că ne aflăm astăzi pe radarul unor oameni și organizații care pot determina succesul companiei în mai multe regiuni de pe glob”, spune Anton Radulea, CEO al Airvolt DOOH.
Cum poate ajuta publicitatea outdoor la o calitate mai bună a aerului
Pe lângă eforturile sale în lupta împotriva poluării aerului, Airvolt DOOH marchează începutul unei ere noi în domeniul publicității. Evoluția de la publicitatea statică la cea digitală în aer liber (OOH) nu numai că oferă un mod mai dinamic de a comunica mesajele de marketing, dar și contribuie la îmbunătățirea calității aerului.
"Folosirea ecranelor digitale ca alternativă la formele tradiționale de publicitate, cum ar fi panourile publicitare imprimate, este crucială în ceea ce privește avantajele durabilității. Digital OOH Media poate aduce contribuții semnificative în trei domenii esențiale pentru sustenabilitate: curățarea mediului, utilizarea eficientă a energiei, gestionarea deșeurilor și reciclarea", subliniază Raluca Creangă, Chief Research Officer al Airvolt DOOH.
Investiția EIC
Investiția din partea Acceleratorului Consiliului European pentru Inovație (EIC) reprezintă un pas semnificativ în direcția creării unui mediu urban mai curat și sănătos.
Airvolt DOOH se angajează să utilizeze această finanțare pentru a accelera implementarea tehnologiei sale în mai multe regiuni, cu un accent pe extindere în spațiul economic european.
Airvolt DOOH dorește să extindă impactul său în întreaga lume, aducând soluții de monitorizare și purificare a aerului în orașele defavorizate și regiunile subdezvoltate.
Raluca Creangă, Chief Research Officer al Airvolt DOOH, menționează: "În paralel cu acțiunile din Europa am început pregătirea terenului pe continentul nord-american. Mai exact, împreună cu Mary Olson (Vice-President of the Board of Directors) și Nina Nasman (Member of the Board for Directors și Adviser Public Affairs, Cities & Industry 4.0 Adviser) pregătim un program pilot în Cambridge, Massachusetts. Scopul principal al programului o să fie stabilirea unor colaborări cu municipalitatea, organizații non-guvernamentale și universități. Cambridge este un important centru de business și educație, cu o deschidere fantastică față de tehnologie și inovație, iar noi ne considerăm că Airvolt se va integra în acel ecosistem".
Prin abordarea sa holistcă, Airvolt DOOH contribuie la reducerea poluării aerului și la îmbunătățirea calității vieții în comunitățile de pe tot globul.
Comentezi?