Electrive scrie că ChargePoint a obținut încă 57 de milioane de dolari, astfel că fondurile totale au fost evaluate la 232 de milioane de dolari, respectiv 218 milioane de euro.

Rex Jackson, CFO, ChargePoint, a declarat că echipa a reușit să „obțină o finanțare de 232 milioane USD în acest trimestru, care ne va sprijini obiectivele de a crește veniturile companiei în al patrulea trimestru fiscal de la anul. Fondurile recent obținute sunt consistente cu strategia noastră prin care vrem să ne susținem bilanțul.”

Infrastructura de încărcare pentru mașini electrice este una dintre cele mai importante aspecte de care țin șoferii care vor să își cumpere un vehicul pe baterii. Dat fiind numărul crescut de mașini electrice de pe șosele, unii experți sunt de părere că există moduri prin care putem instala cât mai multe stații de încărcare posibil, cum ar fi prin utilizarea modelelor computaționale.

Leila Hajibabai, asistent universitar la departamentul pentru inginerie și sisteme industriale de la Universitatea de Stat Carolina de Nord, a declarat că „în final, credem că acest model poate fi folosit pentru a oferi informații cu privire la dezvoltarea infrastructurii de încărcare wireless la nivele multiple, de la proiecte destinate sprijinului commuterilor locali și până la sisteme de stații care să poată servi traficul de pe autostradă.”

Stațiile de încărcare nu pot fi implementate peste tot, întrucât fluxul de trafic trebuie să fie constant pentru a justifica investiția, iar apoi intră în discuție și aspectul legat de capacitatea sistemului public de electrificare de a putea susține vitezele de încărcare.

Modelul computațional încearcă să identifice locațiile ideale pentru punctele de încărcare pentru mașinile electrice pentru a reduce timpul de călătorie al șoferilor.

Echilibrul ideal când vine vorba de implementarea stațiilor de încărcare implică analiza fluxului de trafic, distanța dintre călătorii și capacitatea sistemului public de electrificare de a susține o astfel de infrastructură.