Electrive scrie că Electreon va implementa viitorul sistem de încărcare wireless cu ajutorul Vinci Autoroutes, Vinci Construction, Hutchinson și Universitatea Gustave Eiffel. Proiecte similare au loc cu ajutorul companiei israeliene și în SUA, Suedia și Germania, însă un produs „de ultimă generație” va fi expus în Franța.

Soluția de încărcare fără fir ce va fi instalată în apropierea Parisului ar urma să aibă un nivel crescut de putere, un sistem de management inteligent și va putea distribui mai optim energia în condiții de trafic greu.

Doi kilometri din autostrada respectivă vor fi echipați cu sistemul dinamic de încărcare wireless, iar o stație de încărcare fără fir va fi și ea implementată într-o parcare. Electreon a lucrat și cu Stellantis și Toyota pentru dezvoltarea sistemelor de încărcare fără fir pentru industria auto.

Flotele de vehicule electrice comerciale vor beneficia de încărcătoarele cu inducție pe distanța de 2 kilometri, însă oficialii companiei israeliene vor să ofere această soluție spre un număr cât mai mare de clienți de pe întreg teritoriul Franței.

Oren Ezer, CEO și cofodator la Electreon, a declarat că „planul Franței pentru un transport net-zero este de a avea 9.000 de kilometri până în 2035, iar acesta este un alt exemplu al dorinței globale de adoptare a încărcării wireless și vom prezenta cu această ocazie un sistem care are o putere de transfer semnificativ mai mare.”