Electrive scrie că noul Golf vine și cu capabilități de încărcare DC, astfel că bateria de 19.7kWh poate fi încărcată la viteze de până la 50kW. Autovehiculul poate fi alimentat și la curent alternativ, cu viteze de până la 11kW, semnificativ mai rapid decât cei 3.6kW suportați anterior. Versiunea anterioară hibrid a lui Golf 8 avea o baterie de 13kWh, ceea ce înseamnă că cea de pe modelul actual este cu aproximativ 50% mai mare.

Noul vehicul plug-in hibrid (PHEV) folosește și un motor diferit față de varianta anterioară, respectiv un 1.5 TSI în loc de 1.4 TSI, iar modelul eHybrid vine în două versiuni, una standard, cu o putere totală de 150kW, respectiv un model sport, GTE200. Cum era de așteptat, varianta GTE200 împrumută anumite elemente de pe varianta GTI, cum ar fi scaunele sport.

Modelul facelift al lui Golf 8 oferă un design ușor diferit, cu tăieturi mai drepte și are un aspect nou pentru proiectoarele tip LED, iar pentru prima dată, logo-ul VW este și el iluminat.

Și sistemul infotainment a fost îmbunătățit, cu un meniu redesenat și un ecran mai mare, iar butoanele virtuale din partea de jos sunt acum iluminate pentru a fi mai vizibile. Asistentul virtual al celor de la Volkswagen, IDA, a primit îmbunătățiri grație implementării ChatGPT, schimbare anunțată în cadrul prezentării de la CES 2024.

CEO-ul brandului Volkswagen Thomas Schäfer a declarat că „modelul Golf a stat la baza brandului Volkswagen pentru mai bine de jumătate de deceniu, oferind mobilitate accesibilă pentru toată lumea la un nivel tehnic avansat. Pe aceeași premisă mergem și cu acest nou model - o eficiență mai bună, confort sporit, calitate superioară și un nou concept de funcționare. Niciun Golf nu a fost mai capabil decât acesta.”

Oficialii Volkswagen nu au dezvăluit încă prețul pentru noul Golf 8 sau va ajunge oficial pe piață.

Sursă foto: Volkswagen