În primul rând, modelul ID. 2all promite un preț de pornire sub 25.000 de euro, cu o autonomie de aproximativ 450 de kilometri și tracțiune față.

Versiunea de producție va fi bazată pe platforma MEB Entry de la Volkswagen, iar acesta este unul dintre cele zece noi modele lansate de compania germană înainte de finalul lui 2026, spun oficialii.

Thomas Schäfer, CEO-ul Volkswagen Passenger Cars, a declarat că „ID. 2all arată unde vrem să ne îndreptăm cu brandul. Vrem să fim mai aproape de client și să oferim tehnologie de top în combinație cu un design fantastic. Implementăm această transformare pas cu pas pentru a aduce mobilitatea electrică mai aproape de mase.”

Versiunea finală a lui ID. 2all va fi prezentată de producătorul german undeva în anul 2025.

Prin platforma MEB Entry, ID. 2all este echipat cu un sistem de propulsie, o baterie și tehnologii de încărcare eficiente. Motorul electric va livra o putere de 166k, iar autonomia calculată WLTP va fi de 450 de kilometri.

Design-ul vehiculului va fi parțial inspirat de către prima generație de Golf, mulțumită stâlpului din spate tipic modelului respectiv. În același timp, portbagajul lui ID. 2all va oferi un spațiu de depozitare de 490 de litri, care poate fi extins la 1.330 de litri prin plierea banchetei din spate.

Producătorul german de vehicule vrea să lanseze alte zece modele electrice până în 2026, printre care un nou ID.3, o versiune cu ampatament mai mare a lui ID. Buzz și un nou model ID.7.

Mai multe specificații ale lui ID. 2all includ un timp de încărcare de la 10 la 80 de procente în doar 20 de minute, în vreme ce viteza maximă va fi limitată la 160 km/h.

Volkswagen nu se oprește aici, iar producătorul vrea să ofere un model electric sub prețul de 20.000 de euro, sub forma lui ID.1.

Modelul accesibil va avea dimensiunile aproximative ale unui Polo, care ar putea împrumuta numele respectiv, fie sub forma unei versiuni pe baterii sau a uneia hibride. ID.1 ar putea împărtăși anumite aspecte tehnice cu ID. 2all pentru a reduce costurile de producție.