Potrivit The Next Web, VanMoof a reușit să strângă 182 de milioane de dolari în ultimii ani și a devenit unul dintre cele mai populare branduri de biciclete electrice.

Compania fondată în Amsterdam a adăugat cele două modele familiei existente de biciclete, anume modelele S2, X2, S3 și X3.

S5 și A5, noile biciclete lansate de VanMoof, oferă un design simplu și sunt ceva mai mici decât modelele precedente, iar compania a decis să înlocuiască de data aceasta vechiul X cu modelul A.

S5

Modelul S5

Sursă foto: VanMoof

VanMoof a înlocuit ecranul Matrix, care era inclus în cadru și oferea informații legate de nivelul de baterie și viteză, cu două inele cu LED poziționate pe ghidon, numite Halo Rings.

Potrivit The Next Web, inelul din stânga afișează nivelul de baterie al bicicletei, iar cel din dreapta, nivelul de asistență al motorului electric, deși layout-ul este posibil să se schimbe până la lansarea pe piață a celor două modele.

Noile S5 și A5 vin cu un port USB-C pentru încărcare în partea din față și pot fi echipate și cu un suport de telefon opțional.

A5

Modelul A5

Sursă foto: VanMoof

Compania a adus îmbunătățiri și la motorul electric printr-un nou senzor de cuplu, care se adaptează la nivelul de putere cu care sunt apăsate pedalele, astfel încât la o apăsare mai puternică a pedalelor, bicicleta va merge mai repede.

VanMoof spune că noul motor poate livra o putere de până la 250 de wați și ar trebui să fie foarte silențios, împreună cu sistemul automat de schimbare al vitezelor.

Capacitatea bateriilor celor două modele este după cum urmează: 487 wați/oră pentru modelul S5, care ar trebui să ofere o autonomie de 60-150 de kilometri, iar pentru modelul A5, 463Wh, care poate alimenta bicicleta pentru 55-140 de kilometri.

Prețul pentru noile biciclete este de 2.498 de euro, potrivit site-ului companiei.

Cu 200.000 de clienți declarați de companie, VanMoof vrea să-și întărească poziția cu noile modele, motiv pentru care a crescut și capacitatea de producție.

Acest lucru este important, întrucât piața de biciclete electrice se poate dubla între 2021 și 2027, de la 26.3 miliarde de dolari, până la 53.5 miliarde.

VanMoof își asamblează bicicletele în propriile fabrici, în mare parte cu piese proprii, lucru care prezintă un avantaj când vine vorba de proiectarea unei biciclete rezistente, însă care se poate dovedi problematic atunci când vine vorba despre reparații și mentenanță.

Pentru a ajunge la cât mai mulți clienți posibil, compania a lansat magazine în 50 de locații din jurul lumii, mai exact în Europa, Statele Unite ale Americii și Japonia.

VanMoof plănuiește să-și extindă și programul Mobile Bike Doctors, care presupune ca o echipă de specialiști să fie trimisă pentru a depana eventuale probleme ce pot apărea la bicicletele electrice.

Programul este operațional în prezent doar în Amsterdam, însă există planuri ca acesta să fie lansat la nivel global.