Conform ESG Today, soluția cu energie eoliană a fost furnizată de Yara Marine Technologies și ajută nu doar la reducerea emisiilor prin asistarea propulsiei, ci și la optimizarea cursului pentru cea mai bună eficiență.

Thomas Koniordos, CEO, Yara Marine Technologies, a declarat că „propulsia asistată de puterea vântului are potențialul de a fi o soluție pe termen lung imediat valabilă pentru transport naval cu emisii zero.”

Velele WindWings vor ajuta operatorii să utilizeze cu până la 6 tone de combustibil mai puțin pe zi, ceea ce va duce la economii de carbon de 19.5 tone zilnic, iar sistemul eolian face ca Berger Olympus să fie cea mai puternică navă de transport de marfă din lume.

James Marshall, CEO, Berge Bulk, a declarat că „din 2008 și până în prezent, am reușit să reducem emisiile pentru fiecare tonă de produse transportate pe o distanță de o milă cu 46%, ceea ce deja ne arată că deja ne-am depășit ținta pentru anul 2030. Mai avem încă mult de lucru și continuăm tranziția către noi tipuri de combustibili în viitorul cu zero emisii de carbon.”

Sursă foto: Berge Bulk