Conform ESG Today, noua strategie de electrificare a fost dezvăluită chiar de către CEO-ul companiei, Toshihiro Mibe. În ciuda faptului că adopția mașinilor electrice a început să scadă în unele piețe, el declară că „Honda crede în continuare că tranziția către vehicule nepoluante va continua să aibă loc.”

În 2021, Mibe a declarat că Honda vrea să devină o companie neutră din punct de vedere al emisiilor în ce privește produsele și operațiunile sale până în 2050, dar și să se asigure că toate vânzările sale vor fi formate din vehicule electrice pe baterii sau hidrogen până în 2040. Ambele soluții alternative de mobilitate sunt zero emisii.

Una dintre strategiile pe termen lung ale companiei japoneze este integrarea dezvoltării bateriilor în piețe cheie, cum sunt SUA, Canada și Japonia, ceea ce ar duce la o reducere cu 20% a costurilor bateriilor.

În plus, Honda vrea să lanseze 7 noi modele complet electrice până în 2030, de la mașini mici, la modele mai mari, inclusiv o soluție de micromobilitate în Japonia.

Potrivit oficialilor Honda, compania „nu și-a schimbat viziunea cu privire la faptul că modelele electrice sunt cea mai eficientă soluție în ce privește produsele de mobilitate cum ar fi motocicletele sau autovehiculele, iar ținta de electrificare a Honda de a vinde doar modele pe baterii și hidrogen până în 2040 rămâne neschimbată.”