Potrivit Electrive, oficialii Renault Trucks susțin că ambele companii împărtășesc aceeași viziune în această colaborare, care reprezintă un efort de a decarboniza mobilitatea profesională.

Bicicletele electrice pentru livrări de tip last-mile vor fi oferite în cinci variante, dry box, cu compartiment refrigerat, food service, flat bin și refuse skip.

Toate bicicletele pentru transportul de marfă au o autonomie de 80 de kilometri și pot transporta până la 350 de kilograme.

Kleuster va avea acces la puterea de producție a celor de la Renault, iar vehiculele comerciale ușoare vor fi fabricate la unitatea din Vénissieux a producătorului francez de camioane.

Producătorul din Lyon de vehicule pentru livrări last-mile a precizat că bicicletele au fost deja testate sau utilizate de către companii precum Lime sau Veolia.

Renault Trucks vrea să vândă cât de curând biciclete cargo electrice în Franța, iar compania va extinde vânzarea acestora și în Europa din 2023.

Bruno Blin, președintele Renault Trucks, a declarat că „bicicletele cargo electrice preiau marfa acolo unde camioanele se opresc.”

„Prin acest parteneriat cu Kleuster, Renault Trucks se diferențiază de restul pieței și oferă soluții mai bune clienților noștri actuali, dar și celor care vor dori să apeleze la serviciile noastre”, a adăugat el.

„Renault Trucks este partenerul ideal pentru a sprijini creșterea companiei noastre”, a menționat CEO-ul Kleuster, Gérard Têtu.

Sursă foto: Kleuster