Potrivit Electrive, Kangoo-ul electric este echipat cu un motor de 90kW, care poate livra până la 120 de cai putere și un cuplu de 245 Nm.

Bateria de 45kWh ar trebui să permită dubei să călătorească până la 300 de kilometri, iar când vine vorba de încărcare, modelul de bază se poate încărca la curent alternativ până la 11kW.

Asta înseamnă că Kangoo E-Tech se va încărca de la 15 la 80% în puțin peste două ora și jumătate. Există și o opțiune pentru încărcare la 22kW.

Încărcarea la curent continuu este și ea disponibilă, dar doar pe varianta de 22kW, și permite dubei să obțină o autonomie de 150 de kilometri în 30 de minute.

Modelul de 22kW oferă și răcire lichidă și rezistori electrici, care pot încălzi bateria la nivelul optim pentru a obține autonomia și performanța ideală și pentru a reduce timpii de încărcare, potrivit producătorului francez.

Kangoo Rapid E-Tech va fi disponibil în două dimensiuni, o variantă de 3.9 metri cubi cu o capacitate de încărcare de 600 de kg și o variantă de 4.9 metri buci și o capacitate de 800 de kg.

De asemenea, ambele modele vor putea tracta până la 500 de kilograme.

Renault va îmbunătăți viteza de încărcare și pentru Master E-Tech, adăugând suport pentru încărcare la curent continuu. Aceasta va fi totuși mai lentă, iar același încărcător de 22kW va oferi o autonomie aproximativă de 50 de kilometri în 45 de minute.

Capacitatea bateriei a fost și ea crescută, de la 33kW la 52kW, lucru care ar trebui să permită dubei să parcurgă până la 200 de kilometri.

Master E-Tech va fi disponibil în 15 variante, iar utilizatorii pot alege între trei lungimi diferite, trei înălțimi și două variante pentru capacitatea de încărcare, anume de 3.1 și 3.5 tone. Un model de 3.8 tone va fi disponibil ulterior.

Sursă foto: Renault