Astfel, scrie Electrive, motoarele disponibile pe noul Spring sunt tot cele de 45, respectiv de 65 de cai putere, alimentate de aceeași baterie de 26.8kWh, care oferă o autonomie WLTP de 225 de kilometri, respectiv o autonomie de oraș de aproximativ 300 de km. Încărcarea la curent alternativ are loc tot la 7.4kW, în vreme ce alimentarea la curent continuu se face mai rapid, la 30kW.

Dacia este de părere că modelul actual de Spring deja îndeplinește cerințele utilizatorilor din punct de vedere al performanței, astfel că doar design-ul și conectivitatea au necesitat o revizuire.

Deși prețul viitorului model Spring nu a fost dat publicității de către oficialii Dacia, reprezentanții Renault spun că această mașină „va rămâne cel mai accesibil model electric din Europa.”

Dacia Spring 2024 împrumută elemente de design de la fratele mai mare Duster, cu elemente de protecție în lateral și faruri în formă de „Y”. Noul model electric este și cu trei centimetri mai scurt decât versiunea anterioară, grație redesign-ului, ceea ce ar trebui să îl facă mai ușor de parcat în spații strâmte.

O nouă variantă de mijloc a fost adăugată în gamă, numită „Expression” și poate fi echipată cu oricare dintre cele două motoare, în vreme ce modelul de intrare „Essential” și cel de top „Extreme” vin fie cu motorul de 45 de cai putere, fie cu cel de 65.

Spre deosebire de versiunile de bază, Spring-ul „Extreme” oferă un sistem de navigație de 10.1 inch, capabil de Apple CarPlay sau Android Auto wireless, în vreme ce senzorii de parcare și cel de ploaie pot fi adăugați opțional și pe modelele de bază.

Sursă foto: Dacia