Bazându-se pe noua platformă de tip "skateboard" și arhitectura SDV, aceste autoutilitare compacte, spațioase și adaptabile deschid calea pentru soluții personalizate care vor sprijini clienții în tranziția energetică și tehnologică.
Vehicule electrice flexibile pentru orice afacere
Această nouă platformă reprezintă un progres semnificativ în proiectarea vehiculelor inteligente, oferind flexibilitate, ergonomie și conectivitate, cu posibilități aproape nelimitate de personalizare, costuri de funcționare reduse și în același timp, cu garanția unor niveluri ridicate de siguranță și performanță.

Fiecare dintre cele trei vehicule are propria sa identitate și este conceput pentru a satisface nevoi specifice.
Ajuns la a patra generație, Renault Trafic reprezintă continuarea unui model care a început în 1980. Construit în peste 2,5 milioane de unități de la lansarea sa, Trafic își continuă cariera de mare succes. Trafic E-Tech electric are dimensiuni moderne și un design tip monovolum pentru un profil curat și dinamic. Are o consolă față scurtă și un ampatament extins, cu roți poziționate în colțuri pentru a maximiza spațiul interior, menținând în același timp o rază de bracaj similară cu cea a unui Renault Clio.
Are mai puțin de 1,90 m înălțime pentru acces ușor în parcările subterane. Aspectul său general reflectă îndeaproape noul design Renault, cu linii fluide și structurate.
Renașterea legendelor secolului trecut
Un LCV Renault clasic, Goelette a fost pe șosea timp de zece ani din 1956. Rezistent, robust și ușor de transformat, a fost una dintre cele mai populare furgonete pentru flote sau proprietarii de afaceri mici cu cerințe specifice.

Conceput pentru a satisface o gamă largă de nevoi, Goelette E-Tech electric este disponibil în trei versiuni: șasiu cabină, transport acoperit tip box și basculantă, deschizând calea pentru o gamă largă de conversii.Profitând din plin de arhitectura flexibilă și ingenioasă oferită de această nouă generație de vehicule, Goelette E-Tech electric beneficiază de un bloc frontal unificat până la stâlpul B, precum Trafic E-Tech electric.
Secțiunea din spate nu este echipată într-un mod specific. A fost proiectată pentru o gamă aproape infinită de accesorii și caracteristici personalizate, cu piese structurale capabile să primească o cutie sau alte configurații adaptate cerințelor specifice ale utilizatorului.
Luminile din spate sunt atât funcționale, cât și elegante, îmbunătățind designul general al vehiculului. Disponibil cu sau fără treaptă, Goelette E-Tech electric este un vehicul funcțional și modern, capabil să se adapteze tuturor situațiilor.
Primul vehicul comercial ușor Dacia, electrificat 50 de ani mai târziu.
Estafette E-Tech electric este o reiterație contemporană a emblematicei furgonete Renault din anii 1960, adaptată cerințelor logisticii urbane moderne. Mai mult de jumătate de milion de vehicule au purtat numele Estafette între 1959 și 1980. Acest nume iconic simbolizează un LCV care se întinde pe mai multe generații.
Designul său este inspirat în mare parte de conceptul Renault Estafette prezentat în septembrie anul trecut. Cu doar 5,27 m lungime și 1,92 m lățime, este un vehicul compact, ușor de manevrat în oraș.
Are o înălțime de 2,60 m, permițând unei persoane de până la 1,90 m înălțime să se deplaseze cu ușurință în interior, între cockpit și zona de încărcare. La fel ca Trafic E-Tech electric, este excepțional de ușor de manevrat, permițându-i să circule pe străzi înguste și în zone urbane dense.

Inspirat de designul modelului Trafic E-Tech electric, Estafette E-Tech electric dispune de un parbriz panoramic mare din trei părți pentru o mai mare vizibilitate, siguranță și confort la volan.
Estafette E-Tech electric include caracteristici concepute pentru utilizatorii comerciali din oraș, cum ar fi portiera laterală glisantă cu șină integrată pentru o deschidere lină. Treptele de pe ambele părți facilitează urcarea și coborârea din vehicul, pentru o utilizare mai ergonomică.
În spate, o ușă cu rulou, dintr-o singură bucată, optimizează spațiul de încărcare, în timp ce o treaptă din oțel inoxidabil subliniază caracterul robust și high-tech al vehiculului. Bara de protecție neagră granulată de pe secțiunile superioare și inferioare ale caroseriei face ca vehiculul să pară mai puțin înalt, transmițând o senzație modernă și dinamică.
Această nouă gamă de vehicule va fi construită în Franța, la fabrica din Sandouville, urmând să ajungă pe piață în 2026. Mai multe detalii vor fi dezvăluite în lunile următoare.
Comentezi?