Astfel, în magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus colecția VIVESS, cu 7 pahare de cristal, disponibile în magazinele PENNY din țară sau pe site.
Până pe 14 mai 2024, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumularea de puncte bonus, în cadrul căreia clienții pot achiziționa paharele la prețuri preferențiale, cu o reducere de 50%. Folosind cardul PENNY, fiecare punct obținut se dublează, iar la 5 puncte adunate pe talonul colector se acordă reducerea pentru un set de pahare.
Clienții pot sprijini campania și pot dărui o șansă în plus la educație, cu fiecare produs cumpărat din colecția VIVESS.
”Copiii și adolescenții din mediul rural au nevoie de sprijin pentru a-și continua educația. Au nevoie să fie ascultați, văzuți, susținuți. Ne bucurăm să avem parteneri care se alătură acestei misiuni, mai ales cu idei creative, menite să atragă atenția asupra cauzei educației. Împreună putem schimba viitorul acestor copii!”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.
Detalii despre campania de loializare PENNY pot fi consultate aici.
Comentezi?