Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, PENNY și Tetra Pak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

De-a lungul anului, consumatorii au avut ocazia să aducă ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak și să le depună la casele de marcat din magazinele PENNY la nivel național. În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienții au primit gratuit un produs Activia de băut.

Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse.

În 2021, Danone România a investit 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak pentru producția de iaurturi din gamele Danone, Activia și Danonino de băut. Aceste ambalaje sunt realizate în proporție de 93% din plante.