Electrek scrie că cele trei companii însumează aproximativ 70% din vânzările de camioane din SUA și acestea investesc constant în electrificarea acestor soluții de transport. ABB E-Mobility și Voltera se numără printre companiile care sprijină această inițiativă.
Numele coaliției recent formate este Powering America’s Commercial Transportation (PACT) și își propune să depășească obstacolele care previn fondarea unei infrastructuri solide pentru încărcarea vehiculelor de mare tonaj pentru transport de marfă. Coaliția își dorește să găsească soluții optime care să ofere instalarea rapidă de stații de încărcare pentru vehiculele comerciale.
John O’Leary, președinte și CEO Daimler Trucks North America, a declarat că „prin PACT, ne propunem să accelerăm crearea unei infrastructuri astfel încât flotele de vehicule să adopte modele fără emisii la scară largă și să beneficiem cu toții de reducerea rapidă a emisiilor de carbon cât de rapid posibil.”
Daimler Trucks & Bus oferă camioane pe baterii și pentru retailerii și producătorii din România, cum ar fi PENNY sau Cris-Tim. Prin acestea, Daimler Truck & Bus Romania continuă programul de testare al camioanelor electrice în Romania, iar modelul pe baterii eActros 400 este dotat cu un șasiu carosat cu box frigorific, care va fi utilizat în operațiunile zilnice de distribuție ale companiei.
Totodată în 2022, Penny a primit primul autocamion eActros 300 din România cu o masă maximă autorizată de 19 tone și care poate atinge o viteză de până la 89 km/h. Acesta dispune de trei pachete de baterii, fiecare cu o capacitate de 112 kWh, ce asigură o autonomie de până la 300 de kilometri.
Integrarea transportului sustenabil în cadrul operațiunilor curente ale PENNY România este un un element esențial în implementarea strategiei companiei de reducere a amprentei de carbon prin adoptarea transportului sustenabil, au comunicat oficialii retailerului germano-francez la vremea respectivă.
Comentezi?