Potrivit Forbes, Nikola va finanța Romeo Power cu încă 35 de milioane de dolari pentru a stabiliza operațiunile producătorului de baterii până când achiziția se va finaliza.

Întrucât Nikola este principalul client al Romeo Power, Mark Russell, CEO-ul companiei producătoare de camioane, a declarat că „parte din această achiziție este defensivă, pentru a ne asigura că nu se va întâmpla nimic care ar putea interfera cu producția camionului. Însă adevărata motivație este una strategică: preluăm controlul aprovizionării cu baterii și aducem producția chiar la noi acasă.”

La începutul acestui an, Nikola a anunțat începerea producției lui Tre, camionul electric al companiei, la fabrica din Coolidge, în Arizona.

Chiar și după achiziția Romeo, Nikola își va asigura aprovizionarea cu o parte din baterii de la Proterra, un producător american de camioane și autobuze electrice.

Prin integrarea Romeo Power în operațiunile sale, Nikola speră că-și va putea reduce costurile pentru fiecare pachet cu baterii cu până la 40%, ceea ce înseamnă că firma ar putea economisi aproximativ 350 de milioane de dolari până în 2026.

Sursă foto: Nikola