Silvia Duţă a fondat business-ul Curiera - singurul serviciu de curierat din România care utilizează 100% maşini electrice pentru livrările din Bucureşti-Ilfov. Silvia a participat pe 3 octombrie la emisiunea Imperiul Leilor, în urma căreia Mircea Căpăţînă a devenit investitor Curiera.

Curiera este o companie de curierat care operează la nivel național, oferind servicii rapide și sigure. Are o rețea extinsă care acoperă multiple zone și operează cu eficiență, asigurându-se că pachetele ajung la destinație în condiții optime. În București și Ilfov livrează cu flota proprie 100% electrică.

Despre decizia de a înfiinţa acest business, Silvia declară: “Am observat o nevoie crescută pentru servicii de curierat fiabile și eficiente. Văzând această oportunitate în piață, am decis să înființez Curiera pentru a oferi servicii de curierat de încredere și prompte la un preţ accesibil, fără costuri ascunse, oferind servicii de suport și mentenanță rapide și prietenoase.”

Cofondator al softului de contabilitate SmartBill şi investitor într-o companie care se ocupă cu criptomonede, Mircea Căpăţînă a decis să investească 80.000 euro pentru 8% din Curiera, afacerea de curierat cu flotă formată 100% din maşini electrice.

“Cred că pot ajuta Curiera în procesul de creștere, de la decizii de business și strategie până la runde mai mari de investiții și, dacă va fi cândva cazul, exit. Sunt convins că nu va trece mult până compania va fi foarte atractivă pentru jucători mari locali sau chiar internaționali. Mă încântă toate perspectivele, ce putem oferi pieței, clienților și, nu în ultimul rând, fondatoarei, Silvia”, spune Mircea Căpățînă.

Pe termen lung, obiectivele Curiera ţin atât de eficientizare, cât şi de extindere. Ceea ce diferenţiază afacerea de alte companii este obiectivul de sustenabilitate. Echipa îşi doreşte să investească în implementarea practicilor şi a tehnologiilor sustenabile, pentru a reduce impactul asupra mediului şi a se alinia la standardele ESG (Environmental, Social, Governance).

Cei 80.000 euro vor fi utilizaţi ca treaptă pentru expansiunea afacerii şi capital de lucru, pentru a eficientiza infrastructura companiei.

Pe termen lung, afacerea Curiera îşi propune să investească în responsabilitate socială și durabilitate: “În contextul creșterii preocupărilor legate de mediul înconjurător, ne asumăm responsabilitatea socială și explorarea constantă de opțiuni de durabilitate, aşa cum sunt vehiculele electrice și ambalajele prietenoase cu mediul.”