Potrivit Charged EVs, compania a expus și un prototip al lui eActros LongHaul echipat cu un sistem de basculare complet electric, ceea ce face modelul respectiv potrivit pentru utilizarea pe șantiere.

Pe lângă eActros, Mercedes-Benz a prezentat un prototip electric al modelului destinat construcțiilor Arocs, care vine sub formă de betonieră cu gardă la sol ridicată, ceea ce îi oferă capabilități off-road mai bune pentru condiții dificile de drum.

Oficialii Mercedes-Benz au declarat că în jur de 20% din camioanele vândute în Europa sunt în sectorul construcțiilor, iar aceasta este a doua cea mai importantă divizie a companiei după transportul pe distanțe lungi.

Karin Rådström, CEO-ul Mercedes-Benz Trucks, a declarat că „lucrăm în continuare pentru a avea un portofoliu de camioane neutre din punct de vedere al emisiilor, inclusiv pentru șantiere.”

„Este o arie complexă în ce privește electrificarea din cauza variației mari de vehicule necesare. Parteneriatele dintre producătorii de vehicule și constructorii de șasiuri sunt necesare pentru a oferi clienților cele mai bune soluții”, a adăugat aceasta.

Sursă Foto: Daimler Truck