Potrivit Electrive, oficialii Mahle au declarat că obiectivul colaborării este dezvoltarea de baterii foarte eficiente, cu densitate energetică mare și care sunt capabile de viteze mari de încărcare, fără a le fi afectată durata de viață. Inginerii celor două companii vor studia și comportamentul bateriilor în procesul de îmbătrânire și care sunt lucrurile care accelerează acet proces.

Vincent Yang, CEO și fondator al ProLogium Technology, a declarat că „ProLogium și Mahle vor putea propulsa adopția bateriilor solide pentru mașini electrice, iar această colaborare ne va permite să avem un viitor cu zero emisii.”

În luna iunie a acestui an, ProLogium a prezentat un nou tip de baterii solide pentru mașini electrice cu o densitate energetică dublă, ceea ce înseamnă că în aceeași baterie poate fi înmagazinată de două ori mai multă energie electrică. În același timp, producătorul a reușit să reducă greutatea și numărul de celule din sistemele de baterii ale mașinilor.

ProLogium plănuiește să construiască o fabrică de baterii în Franța, iar aceasta ar putea fi prima unitate de producție a companiei în afara Taiwanului. Mercedes-Benz și Vinfast sunt două dintre companiile care au investit în ProLogium, care are în prezent o capacitate de producție de 3 GW în țara unde compania a fost fondată.