Tech.eu scrie că grupurile și companiile de e-commerce și cele producătoare de bunuri de lux vor fi cele care vor încorpora prima dată acest tip de ambalaj.

Omenirea produce anual circa 141 de milioane de tone de ambalaje din plastic anual, iar din acea cantitate, doar 14% este colectată spre a fi reciclată, lucru care se întâmplă cu o cotă și mai mică de atât. Între timp, aproape 90% din lâna produsă la nivel european este arsă sau îngropată pentru că este prea aspră pentru a fi folosită în industria modei. Asta înseamnă cam 200.000 de tone de lână irosită, care ar putea fi întrebuințată pentru alte scopuri.

Woola a fost fondată în 2020, cu scopul de a înlocui ambalajele din plastic cu bule cu o alternativă mai sustenabilă. CEO-ul și cofondatoarea Woola, Anna-Liisa Palatu a declarat că „am fondat Woola pentru a ajuta la oprirea exploatării combustibililor fosili. Două branduri din grupul LMVH folosesc deja ambalaje produse de Woola, iar cu unul dintre acestea am implementat și un program de circularitate.”

LMVH este unul dintre grupurile cele mai importante din industria modei la nivel european, dar și global și include branduri precum Louis Vuitton și Givenchy, iar oficialii s-au angajat să își reducă la zero emisiile provenite din ambalajele folosite pentru produse până în anul 2026.