Potrivit Electrive, sistemul de propulsie electric este singurul aspect cunoscut în legătură cu noile modele de vehicule electrice, întrucât Hyundai a comandat motoare electrice de 181 de cai putere de la BorgWarner.

Sistemul de propulsie în cauză poate fi configurat cu o putere mai mică, în funcție de necesitățile companiilor, așadar Hyundai ar putea să nu folosească toată puterea sistemului.

Andreas-Christoph Hofmann, șeful departamentului de marketing al Hyundai Europe, a confirmat planurile companiei de a dezvolta o mașină electrică de dimensiuni reduse pentru piețele de pe continent, obiectivul fiind ca aceasta să coste sub 20.000 de euro.

Noul model de mașină electrică ar urma să înlocuiască modelul i10 cu ardere internă, întrucât aceasta este în prezent singura mașină pentru oraș din segmentul A oferită de brandul sud-coreean.

De asemenea, Hyundai ar putea dezvolta și o variantă mai mare a noului model electric, posibil o variantă crossover sau SUV, iar cele două mașini ar putea fi lansate la un an distanță, una în 2023, iar cealaltă în 2024.