Conform Electrive, R44 și R66 sunt modelele care vor contribui la producția elicopterelor viitoare cu hidrogen, care vor fi utilizate de instituțiile medicale care transportă organe pentru transplanturi. Dezvoltarea are două obiective principale, respectiv accelerarea procesului de dezvoltare a aeronavelor cu emisii net-zero, dar și simplificarea procesului de obținere a aprobărilor necesare din partea autorităților de reglementare.
Compania din California va contribui în această colaborare cu expertiza sa privind construirea aeronavelor, dar și cu aplicarea pentru obținerea aprobărilor necesare pentru lansarea produsului final. UB va folosi viitoarele aeronave pentru a realiza transporturile organelor pentru transplanturi între unitățile sale medicale.
Lung Biotechnology, o filială a celor de la UB, realizează deja transporturi folosind elicoptere alimentate cu baterii, iar pilele de combustie cu hidrogen vor fi folosite pentru a extinde autonomia acestor modele.
David Smith, Președinte și CEO al Robinson Helicopter Company, a declarat că „prin continuarea parteneriatului pe care îl desfășurăm în prezent alături de Unither Bioelectronics, vom accelera dezvoltarea elicopterelor cu hidrogen.”
Mikael Cardinal, președintele programului de dezvoltare United Therapeutics Organ Delivery Systems (UTODS), a declarat că „aeronavele cu hidrogen reprezintă următorul pas pentru aviația sustenabilă. Ne angajăm să dezvoltăm o flotă de aeronave cu emisii operaționale zero și vom lucra cu experții din cadrul Robinson Helicopter pentru a începe producția acestor modele, dar și pentru a obține aprobările necesare utilizării acestora.”
Comentezi?