Potrivit Electrive, varianta plug-in hibrid va fi disponibilă sub forma modelului R/T, care va veni cu o baterie de 15.5 kWh ce ar trebui să ofere o autonomie de peste 48 de kilometri în modul electric.

Mașina va fi bazată pe platforma lui Alfa Romeo Tonale, iar modelul R/T va avea și un motor de 1.3 litri supraalimentat cu patru cilindri pe lângă cel electric, iar puterea totală va fi de 291 de cai putere și un cuplu de 519 Nm.

Hornet R/T va fi echipat și cu un generator care va acționa cureaua de distribuție pentru a facilita alimentarea din mers a bateriei.

O funcție suplimentară, numită „Power Shot” permite ca puterea mașinii să fie suplimentată cu 24 de cai putere timp de 15 secunde, astfel încât, potrivit oficialilor Dodge, mașina va atinge 100 km/h în 6.1 secunde, cu o secundă mai rapid decât în mod normal.

Tim Kuniskis, CEO al Dodge, a declarat că „transformarea electrică a brandului Dodge a început, iar Dodge Hornet R/T reprezintă primul vehicul electric de performanță al Dodge.”

„Dodge Hornet este gata să intre în segmentul de SUV-uri compacte cu un design, stil de condus și performanță tipice Dodge”, a adăugat el.

Pe lângă acest anunț, oficialii companiei americane au menționat că vor opri producția modelelor Charger și Challenger cu motoare cu ardere internă începând cu 2023.

În schimb, ele vor fi înlocuite de modele complet electrice din 2024.

„Sărbătorim finalul unei ere - și începutul unui viitor electrificat- și vom păstra în același timp ADN-ul brandului”, a adăugat Kuniskis.