Reuters scrie că start-up-urile din industrie care vor să electrifice avioanele trebuie să caute alte soluții decât bateriile cu litiu. Asta pentru că celulele respective sunt prea grele pentru a fi implementate în aeronave de mari dimensiuni, motiv pentru care hidrogenul și bateriile litiu-metal pot fi opțiunea mai bună pentru stocarea energiei necesare.

CEO-ul Cuberg Richard Wang a declarat că „prin acest nou program, vom putea construi sisteme certificate de baterii care pot furniza performanțele de care au nevoie avioanele electrice.”

Anul trecut în iunie, oficialii Northvolt anunțau că firma a primit o investiție de 1.1 miliarde de euro de la companii precum Volkswagen pentru a produce mai multe baterii pentru industria auto.

Experții Cuberg spun că bateriile litiu-metal au fost implementate în aeronave de test, iar acestea sunt considerate ca fiind sigure și sustenabile pentru zboruri.

Bateriile companiei ar trebui, de asemenea, să aibă o durată lungă de viață și să poată fi utilizate fără probleme în scenarii de utilizare în transportul de mare tonaj.