Astfel, aproximativ 61% dintre cei intervievați, din întreaga regiune, sunt interesați să cumpere produse sustenabile și durabile.

Studiul realizat de Beko, la nivel european, arată că, în medie, 1 din 3 oameni aleg să folosească un spațiu multifuncțional pentru a lua cina. Asta înseamnă că bucătăriile au devenit spații multifuncționale care servesc drept zone de mic dejun, de luat cina și chiar de divertisment.

Ca rezultat, bucătăriile de astăzi combină funcționalitatea, calitatea, tehnologia și estetica, pentru a satisface diferite nevoi. Cercetarea realizată de Beko a studiat această dinamică, pentru a evidenția cele mai doritecaracteristici din punctul de vedere al consumatorilor.

Calitatea, aspectul și funcționalitatea, criteriile principale pentru achiziția electrocasnicelor

Peste jumătate dintre respondenți spun că principalul motiv pentru care admiră electrocasnicele din bucătăriile altora este calitatea. Astfel, calitatea, designul și funcționalitatea sunt primele trei caracteristici pe care oamenii le apreciază cel mai mult în materie de bucătării și aparatură electrocasnică.

Studiul a inclus 14.000 de respondenți din Europa și Emiratele Arabe Unite și a fost realizat de OnePoll în parteneriat cu Beko și a urmărit să înțeleagă schimbarea viziunii în ceea ce privește designul bucătăriilor din întreaga lume. Informațiile vin în contextul în care Beko a lansat cea mai nouă linie de bucătării încorporabile – o gamă de soluții noi pentru bucătării, care combină performanța și tehnologia cu designul inteligent.

Mai mult de jumătate dintre respondenți au declarat că admiră în bucătăriile altora electrocasnicele care încorporează funcții moderne, așa cum sunt frigiderele eficiente din punct de vedere energetic și cu tehnologie inovatoare care păstrează alimentele proaspete mai mult timp. Așadar, tehnologia avansată în bucătărie este o altă caracteristică apreciată.

Cei mai mulți cumpărători își doresc electrocasnice minimialiste

Majoritatea participanților au indicat „forma elegantă și minimalistă" drept caracteristica esențială a unei „bucătării de vis”. Așadar, aspectul estetic a fost un factor-cheie pentru mulți respondenți, fiind unul dintre primele trei motive invocate pentru care aceștia își doresc electrocasnicele văzute la cei din jurul lor.

„Bucătăria nu mai este doar o încăpere destinată exclusiv pregătirii meselor. Din ce în ce mai mult, observăm că bucătăria devine un spațiu comun, fiind folosită de toți membrii familiei - fie că s-a transformat în birou, cameră de familie sau spațiu pentru întâlniri. Este important pentru noi să înțelegem acest lucru și să ne adaptăm oferta la spectrul tot mai variat de dorințe și nevoi ale oamenilor.”

„Această cercetare confirmă ceea ce am observat: produsele de înaltă calitate, care arată impecabil și sunt echipate cu tehnologii inovatoare se află în centrul dorințelor consumatorilor noștri în materie de bucătării de vis", a declarat Ragıp Balcıoğlu, Chief Commercial Officer la Arçelik, compania mamă a Beko.

Interesant este faptul că o parte semnificativă a celor intervievați a declarat, de asemenea, că instalarea ușoară a electrocasnicelor este o caracteristică importantă, ceea ce demonstrează că dorința de a avea produsul la care visează nu se rezumă doar la design și la modul de funcționare, ci se pune accent și pe ușurința cu care poate fi instalat aparatul.

Cele mai noi electrocasnice încorporabile Beko dispun de tehnologii moderne, cu funcții ușor de utilizat, de calitate înaltă și cu un design elegant, fiind concepute pentru a fi ușor de întreținut și instalat.