Conform Electrive, sistemul este compus dintr-o pilă de combustie de 60kW, iar transmisia poate livra până la 200kW, în vreme ce o baterie suplimentară de 16 kWh poate oferi putere suplimentară.

Sistemul de propulsie, potrivit oficialilor Viritech, poate fi implementat în vehicule prototip sau chiar în modele de serie de la producători sau companii de cercetare.

Timothy Lyons, CEO-ul Viritech, a declarat că sistemul cu pile de combustie este o soluție „viabilă, disponibilă și ușor de integrat” pentru accelerarea dezvoltării și implementării vehiculelor cu pile de combustie pe drumurile publice, dar și în afara acestora.

Transmisia cu hidrogen dezvoltată de Viritech poate fi un bun punct de plecare pentru companiile din industria auto care vor să dezvolte modele cu hidrogen, însă care nu au acces la tehnologiile de bază, cum ar fi pila de combustie în sine sau motorul electric care să transforme combustibilul în energie electrică.

Honda a anunțat recent lansarea modelului său electric pe hidrogen CR-V, astfel că producătorul japonez vrea să se alinieze cu Toyota pentru a deveni unul din pionierii acestei soluții de mobilitate sustenabilă.

Sursă foto: Viritech