Potrivit Electrive, întreaga unitate, care constă într-un motor electric și un invertor, cântărește 80 de kilograme, iar eficiența este principalul atu al noului sistem.

Oficialii Bosch susțin că au reușit să reducă pierderile electrice cu până la 20%, ceea ce ar trebui să permită o eficiență energetică de 97% pentru invertor.

Markus Heyn, președinte al diviziei pentru Soluții de Mobilitate, a declarat că „în comparație cu predecesorii săi, noua unitate furnizează mai multă putere și cuplu și este mai ușoară și mai compactă.”

Puterea de vârf a sistemului electric de propulsie este de 129kW (172 CP) sau 100kW (124 CP) pentru fluxul continuu.

Noul motor electric poate genera un cuplu de până la 430 Nm pentru perioade scurte, iar Bosch recomandă o masă totală a vehiculului de 8.5 tone.

În vreme ce Bosch nu a specificat ce camioane vor folosi noul sistem de propulsie, Fuso eCanter este modelul comercial de la Daimler Truck care corespunde acestor specificații, astfel că el ar putea implementa noul sistem de propulsie.