Potrivit Reuters, noua unitate de vopsit caroserii poate trece de la gaz la hidrogen atunci când este în funcțiune, ceea ce înseamnă ar trebui să fie mai prietenoasă cu mediul și robustă în același timp.

Oficialii BMW speră să poată importa hidrogen verde direct printr-o conductă până în 2024.

Directorul fabricii de la Leipzig, Petra Peterhaensel, a menționat că dacă această unitate de teste se dovedește a fi una fiabilă și compania poate furniza suficient hidrogen verde, toate cabinele pentru vopsit vor fi convertite la același sistem.

În plus, BMW va adăuga o a treia linie de producție pentru baterii la fabrica din Leipzig, care se va alătura celor două linii existente, iar compania va adăuga și cinci linii pentru finisarea bateriilor în 2023.

Markus Fallböhmer, șeful diviziei de producție a motoarelor și sistemelor de propulsie electrice la BMW, a declarat că „începând cu 2024, întreg procesul de producție al bateriilor de mare putere va fi realizat nu doar la Dingolfing, ci și la Leipzig.”