Piața de livrare rapidă (<30 de minute) a produselor este în continuă creștere la nivel mondial, iar Zoomo știe acest lucru și vrea să ajungă la cât mai mulți clienți posibil.

Pentru a putea face acest lucru, compania a adunat 20 de milioane de euro fonduri de investiții de la investitori precum Collaborative Fund, Mitsubishi UFJ și Akuna Capital, potrivit tech.eu.

Banii vor fi folosiți în principal pentru dezvoltarea de noi tehnologii, mai exact noi vehicule și software de ultimă oră.

În același timp, compania dorește să folosească o parte din fonduri pentru a se extinde în mai multe orașe și chiar țări, astfel încât să poată ajunge la mai mulți potențiali clienți și să ofere, în același timp, oportunități de cariere.

Compania este prezentă până acum în 16 orașe și șase țări, iar produsele sale sunt închiriate atât la nivel individual, cât și la nivel de companii.

Numai în 2021, Zoomo a reușit să crească de patru ori la nivel global și să se extindă în trei țări noi.

Mina Nada, co-fondator și CEO al Zoomo a declarat că „2021 a fost un an important pentru Zoomo, întrucât am avut clienți atât la nivel de companii, cât și clienți individuali. În 2022 vrem să ducem afacerea la un alt nivel. Noile fonduri ne vor permite să ne extindem mai mult la nivel global și să asigurăm o alternativă de transport mai eficientă, mai sigură și mai prietenoasă cu mediul înconjurător.”

Bicicletele electrice și mopedele electrice ale companiei Zoomo sunt disponibile pentru închiriere pe bază de abonament săptămânal și oferă pe lângă ridicarea imediată a vehiculului, o gamă variată de servicii de reparații sau protecție împotriva furtului.