Potrivit Electrive, Siemens se numără printre principalii investitori, finanțând WiTricity cu 25 de milioane de dolari, iar Japan Energy Fund și Mirae Asset Capital sunt câțiva dintre ceilalți participanți.

Alex Gruzen, CEO al WiTricity, a declarat că „această nouă finanțare ne va permite să accelerăm dezvoltarea produselor pentru a le putea face disponibile pe piață, atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii.”

Siemens estimează ca piața încărcării wireless la mașinile electrice să ajungă la 2 miliarde de dolari în 2028 în America de Nord și Europa.

Japonia este, de asemenea, o piață importantă când vine vorba despre încărcarea wireless la mașinile electrice, întrucât tot mai mulți locuitori încep să adopte acest tip de vehicule, iar încărcarea fără fir reduce anxietatea legată de autonomie.

Yohei Kiguchi, fondator și CEO al Japan Energy Fund, a adăugat faptul că „piața mașinilor electrice este în creștere în Japonia, iar oamenii devin tot mai interesați de soluții care să faciliteze încărcarea acestui tip de vehicule.”

„Tehnologiile oferite de WiTricity fac exact acest lucru. Suntem încrezători că încărcarea wireless va schimba modul în care operăm vehiculele electrice”, a menționat el.

WiTricity a primit o altă investiție importantă de 52 de milioane de dolari în 2021, iar printre companiile care au participat la acea rundă de finanțare se numără Mitsubishi Corporation, Future Shape și Stage 1 Ventures.