Potrivit Reuters, VW va reduce și numărul de modele din ofertă și va încerca să crească marja de profit pentru toate brandurile, inclusiv Skoda și Seat.

Audi și Porsche sunt cele două branduri premium ale grupului care au înregistrat creșteri în ce privește vânzările, iar Audi a avut profituri mai mari cu 51%, în vreme ce Porsche a înregistrat o creștere de 22%.

Companiile de volum ale brandului, în schimb, au avut o scădere de 8%.

CEO-ul vrea să mute producția vehiculelor de volum în aceeași fabrică pentru a reduce costurile asociate cu fabricarea acestora.

„Am avut de-a lungul timpului multe deșeuri în sistem pe care le putem elimina”, a adăugat Schaefer.

De asemenea, prin fabricarea mai multor vehicule pe aceeași platformă, compania poate maximiza eficiența de producție.

O altă strategie care va facilita fabricarea atât din punct de vedere al costurilor, cât și al timpului, este standardizarea chimiei bateriilor.

Dacă ai 30-40 de formate diferite pentru baterii, producția devine haotică. Trebuie să ne concentrăm pe un singur standard pe care să îl aplicăm la toate brandurile”, a declarat CEO-ul VW.