ESG Today scrie că Cemvita este de acord să furnizeze către United Airlines până la 189 de milioane de tone de litri de SAF pe an pe o perioadă de două decenii.

Deși este una dintre principalele soluții pentru decarbonizarea aviației, rezerva de SAF este foarte scăzută în prezent, din cauză că tehnologiile disponibile nu pot asigura o producție la nivel comercial.

Cemvita, companie fondată în 2017, folosește biotehnologia pentru diverse procese industriale, cum ar fi producția de chimicale prin înlăturarea emisiilor de carbon și folosirea de microbi sintetici pentru convertirea dioxidului de carbon în SAF.

Moji Karimi, CEO of Cemvita, a declarat că „biologia este capabilă de lucruri cu adevărat uimitoare. Echipa noastră de ingineri și cercetători sunt într-o misiune continuă de a crea soluții biologice sustenabile care să redefinească ceea ce credeam că este posibil.”

United Airlines și-a stabilit ca obiectiv pentru neutralitatea completă anul 2050, fără a apela la credite de carbon, iar pentru a oferi zboruri sigure și sustenabile, compania a început recent să investească în start-up-uri concentrate pe producția de SAF.