Electrive scrie că un purtător de cuvânt al DB Schenker a declarat că „am făcut acum doi ani o precomandă de 1.500 de camioane electrice Volta Zero pentru că am fost convinși de conceptul acestor vehicule.”

„În 2023 am realizat câteva teste în Europa. Rezultatele au fost foarte promițătoare și credem că acest concept de vehicul este unul foarte bun pentru livrările de tip last-mile”, adaugă compania.

De aceea cei de la DB Schenker vor să continue această comandă, salvând Volta Trucks de la insolvență.

Luxor Capital este noul proprietar al Volta Trucks, care a anunțat recent că se va întoarce în câteva piețe europene și că ar putea livra primele vehicule către clienții germani până la finalul acestui an. După aceea ar putea urma livrări în Franța, Marea Britanie și Scandinavia.

După anunțul recent al companiei în aprilie că se va întoarce pe piață, s-a dezvăluit că dintre cei 600 de angajați ai companiei, doar 150 mai lucrează în prezent în cadrul Volta Trucks.

Essa Al-Saleh, CEO-ul noii companii Volta Trucks Commercial Vehicles Ltd, a declarat că „vrem să confirmăm comenzile de la clienții existenți, să punem la punct lanțul de aprovizionare, să finalizăm o rundă de finanțare și să ne asigurăm că vehiculele sunt gata de livrare. În prezent, suntem în discuții cu furnizorii și partenerii noștri pentru a ne ocupa de aceste obiective. Am învățat multe din această călătorie plină de provocări și ne-am întors mai puternici și focusați ca niciodată.”