Potrivit ESG Today, TotalEnergies și-a stabilit noile obiective ca un răspuns la cererea crescută venită din partea clienților din sectorul aviatic, iar pentru a putea răspunde cu succes cererii, executivii vor „investi masiv” în creșterea capacității.
Patrick Pouyanné, președinte și CEO la TotalEnergies, a declarat că „TotalEnergies face toate demersurile posibile pentru a răspunde cu succes cererii crescute din partea reprezentanților industriei aviatice, care vor să își reducă impactul asupra mediului.”
Comparativ cu kerosenul, SAF-ul poate reduce amprenta de carbon a combustibililor folosiți în transport cu 85%, însă în prezent, rezerva de combustibil alternativ nu este foarte mare, iar prețul nu este nici el competitiv.
Oficialii TotalEnergies au declarat că o creștere în capacitatea de producție ar permite atingerea obiectivului european de amestec al combustibililor până în 2028, iar până în următorul deceniu, compania vrea ca SAF-ul produs de către rafinăriile sale să reprezinte 10% din totalul industriei de la momentul respectiv.
Executivii companiei energetice au anunțat investiții de 400 de milioane de euro pentru a transforma rafinăria Grandpuits într-o unitate de producție cu emisii reduse de carbon, cu o capacitate de 210.000 de tone pe an până în 2025. Ulterior, în 2027, capacitatea ar urma să crească la 285.000 de tone pe an.
Comentezi?