Potrivit Clean Tehnica, compania a eliminat și opțiunea de a comanda camionul, însă noi date legate de performanță au fost dezvăluite.

În primul rând, în loc de patru motoare electrice, Tesla Semi ar urma să fie propulsat de trei.

Compania susține că acest lucru nu va afecta performanța camionului, care va accelera la 100 km/h în 20 de secunde atunci când acesta va transporta marfă la capacitatea maximă combinată de 37.2 tone.

Asta înseamnă că, în ciuda noii configurații, camionul celor de la Tesla va atinge viteza de croazieră într-o treime din timpul în care va accelera un camion diesel.

De asemenea, odată încărcat la maximum, camionul va putea menține viteza de croazieră pentru autostradă chiar și la deal, iar autonomia modelului long-range va fi de puțin peste 800 de kilometri, tot cu încărcătură.

Dat fiind faptul că noul camion va consuma 2 kWh de energie per 1.6 kilometri, el ar putea fi alimentat de un pachet de baterii de 1 MWh, însă Tesla nu a confirmat încă dimensiunea bateriei.

Compania a menționat, totuși, că Tesla Semi își va putea reîncărca 70% din baterie în 30 de minute.

Tesla a menționat în trecut faptul că varianta medium-range, care are o autonomie de până la 480 km, va costa 150.000 de dolari, în vreme ce modelul long-range, cu o autonomie maximă de 800 km, va fi 180.000 de dolari, însă și aceste informații au fost eliminate de pe site.

Sursă foto: Tesla