Potrivit Electrive, capacitatea de producție inițială a fabricii a fost de 120.000 de motoare pe an, însă ea poate fi dublată la 240.000 în viitor, dacă producătorul are o cerere crescută.

Oficialii Renault au investit aproximativ 620 de milioane de euro în fabrica de la Cléon, lucru care arată că producătorul francez este determinat să accelereze producția de mașini electrice.

Noua linie de producție va asambla motorul ePT-160kW pentru Megane E-Tech, iar începând cu 2024, o altă linie de producție de la aceeași fabrică va construi un motor electric mai mic, ePT-100kW care va fi montat pe Renault 5.

De asemenea, compania dorește să producă un motor electric de 200kW putere din 2027, iar sistemul de propulsie dezvoltat în colaborare cu producătorul francez de piese auto Valéo nu va avea în construcția sa metale rare.

Începând cu 2024, Renault speră că fabrica din Cléon va produce un milion de motoare electrice, 500.000 pentru mașini electrice și 510.000 pentru modelele hibrid.

Jose Vicente de los Mozos, director industrial la Renault Group, a declarat că „ fabrica din Cléon reprezintă exemplul perfect pentru dedicarea grupului către adoptarea mașinilor electrice și pentru întregul lanț valoric al companiei.”

„Un alt model de motor electric, care va fi dezvoltat în colaborare cu Valéo, va fi și el asamblat aici și întărește dedicarea Grupului Renault pentru linia de producție din Cléon și dorința de a ne desfășura activitatea în Franța”, a adăugat el.