Potrivit Electrive, oamenii de știință vor să îmbunătățească durata de viață și funcțiile de siguranță ale bateriilor de mașini electrice, focusul principal fiind celulele litiu-ion. „Aceste măsuri creează un cadru de lucru care permite o predicție și un control mai bune pentru sănătatea bateriilor”, pentru a „oferi performanță, sănătate și durabilitate mai bune, ceea ce duce la o utilizare optimizată a fiecărui sistem de baterii”, adaugă cercetătorii.
NEXTBMS vrea să dezvolte un nou sistem de management pentru baterii, astfel încât să le extindă durata de viață și să reducă toate costurile operaționale, optimizând și consumul de resurse naturale. Oamenii de știință spun că „acest lucru aduce beneficii planete și utilizatorilor.”
Oficialii din cadrul AIT au început anul trecut dezvoltarea unui nou tip de baterii fără cobalt pentru a oferi pieței auto și celei aerospațiale noi soluții de alimentare cu energie din surse regenerabile. Acest proiect a avut obiectivul de a dezvolta o baterie cu densitate energetică de 390 Wh/kg și un număr de 2.000 de cicluri de încărcare.
Sursă foto: AIT
Comentezi?