”Ne dorim să ajungem în cât mai multe case din România, la cât mai mulți posesori de autovehicule electrice, astfel că mizăm pe o strânsă colaborare cu toți partenerii noștri. Ne mândrim cu faptul că avem alături nume mari, precum Altex sau Romstal, prin intermediul cărora suntem în fiecare zi cu un pas mai aproape de clientul final, facilitându-i acestuia experiența de achiziție. Pe viitor ne propunem să continuăm dezvoltarea rețelei de parteneri și, bineînțeles, consolidarea relației cu cei existenți”, a declarat Claudiu Suma, CEO LEKTRI.CO.
În prezent, compania numără 17 parteneriate semnate pe plan local, respectiv 38 de parteneri în afara țării, în principal în UE, cu cea mai mare pondere în Italia și Polonia. Printre cele mai mari nume locale, pe lângă cei doi menționați, se numără Media Galaxy, Autovision, EV Mobility, Sion Solution, SpyShop, Charger.ro. Totodată, LEKTRI.CO numără 8 instalatori în România și 16 în UE.
Până în prezent, compania se află în graficul de estimări propus la începutul anului referitor la numărul de parteneri. Reprezentanții LEKTRI.CO se așteaptă la creșteri și pentru începutul lui 2023, având deja discuții avansate în acest sens.
Produsele LEKTRI.CO, listate pe Amazon și eMAG
Totodată, pentru a ajunge mai ușor la clienții finali și a le facilita acestora procesul de achiziție, LEKTRI.CO și-a listat produsele și pe platforme de marketplace internaționale, mizând puternic în această direcție din toamna anului curent.
”Prin listarea pe principalele platforme de marketplace intenționăm să ne facem cunoscuți și să intrăm pe unele piețe pe care nu avem un număr foarte mare de reselleri. Alegem aceste colaborări în funcție de încrederea pe care o oferă clienților, serviciul de customer service, însă ne uităm și la indicii precum notorietate, trafic, poziționare pe piață etc.. Momentan ne aflăm pe unele dintre cele mai mari marketplace-uri și ne propunem să ne extindem cât mai mult”, a completat Claudiu Suma.
Produsele LEKTRI.CO se regăsesc atât pe eMag, în țări precum România, Bulgaria și Ungaria, cât și pe Amazon (în Italia, Franța, Germania, Suedia, Spania, Polonia, Olanda și Belgia) sau Allegro (doar în Polonia). În primul semestru din 2023, compania își propune listarea și pe site-uri precum Alliexpress și Alibaba din China.
Comentezi?