Start-up-ul suedez Heart Aerospace va fabrica aeronavele necesare pentru această tranziție, potrivit CNBC.

United Airlines va primi 100 de avioane electrice de la start-up-ul în care a investit în ultimul an.

Unele dintre proiectele cu care United Airlines speră să reușească decarbonizarea completă includ achiziționarea de taxiuri zburătoare electrice, motoare hidrogen-electrice și aeronave cu decolare verticală.

Mike Leskinen, președinte al United Airlines Ventures, a declarat că „nu ne putem permite să operăm în continuare așa cum am făcut-o până acum; este imperios necesar să schimbăm acest lucru și vom face acest lucru investind în tehnologie.”

„Tehnologia existentă ne va face să zburăm mai puțin, o alternativă inacceptabilă, sau vom continua să funcționăm cu o amprentă de carbon, ceea ce este tot inacceptabil, a adăugat Leskinen.

Heart Aerospace și-a reproiectat recent noul avion pentru a putea transporta 30 de pasageri, iar acesta ar trebui să poată fi folosit de companiile aviatice din 2028.

Autonomia avionului pe baterii ES-30 declarată de producător este de 200 de kilometri, însă motorul hibrid care funcționează pe combustibil sustenabil pentru aeronave poate crește distanța de operare până la 400 de kilometri.

Leskinen a declarat că „inițial am vrut să punem acest avion pe rute de cel mult 321 kilometri. Însă odată ce densitatea energiei crește, aceeași aeronavă va putea atinge autonomii de 400-482 km, ceea ce înseamnă că aceasta va fi și mai utilă pentru conectarea punctelor importante.”

Un aspect important al avioanelor regionale este încărcarea, iar oficialii Heart Aerospace au declarat că o încărcare completă nu ar trebui să dureze mai mult de o jumătate de oră.